Tee-se-itse T&A -lehtikansio

Aloittaja Tumppu, 27.10.2008, 22:39:16

« edellinen - seuraava »

Tumppu

En löytänyt mistään T&A:n "virallista" lehtikansiota (onko sellaisia edes olemassa?), joten päätin askarrella sellaisen syysillan ratoksi itse  :D Tarkoituksena olisi vielä tehdä vuoden lopussa takakansi jossa olisi koko vuoden sisällysluettelo. Kuten huomaatte, on kyseessä kehitysversio, koskapa vuoden 2008 kaikki lehdet eivät ole vielä ilmestyneet  ;)

"In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move."

Tapanivi

Ei paha  :)  Mihinkähän sitä tunkisi ne yli 30 vuoden lehdet?? ;D
Celestron C11-CF /Celestron CG-5 GoTo
JS-Dobson 200/1000 ekvat.seurantajalustalla
Royal 150/1300 Newton (eläkkeellä...)
Kiikarit 25 x 100 Astro Gigant
Nikon Coolpix 4500
Canon EOS 300 / 1000D

Tumppu

Tuohon menee just sopivasti 8 kpl uudenmallista T&A:ta. Vanhoja saattaisi mennä muutama enemmän eli jopa 2 vuosikertaa. Eihän siitä tulis kun n. 15 kansiollista  :D
"In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move."

Riqis

Lainaus käyttäjältä: Tumppu - 27.10.2008, 22:39:16
En löytänyt mistään T&A:n "virallista" lehtikansiota (onko sellaisia edes olemassa?), joten päätin askarrella sellaisen syysillan ratoksi itse  :D

Wau. Ei ole ollut tarjolla "virallisia" lehtikansioita nyt eikä kaukaisessakaan menneisyydessä, mutta tuossa on hyvännäköinen epävirallinen (ja niille jotka eivät ole rekisteröityneet sisään: ylimmän viestin liitekuvat eivät näy ennen rekisteröitymistä - erikoinen foorumisoftan kukkanen).  


Marko Pekkola / www.avaruus.fi

MikkoM

Oho, mulla on ollut aukko sivistyksessä kun en ole tiennyt että tommosia irtonaisia "lehti/rengaskansio härpäke adaptereita"  ;D on olemassa.
Löytyys noita ihan normikaupoista irtonaisina ilman kansiota ?

Tumppu

Kyseinen härpäke taitaa olla viralliselta nimeltää lehtiseläke. Löysin tuosta "Kotimaisesta Kirjakaupasta", joten eiköhän löydy suhteellisen yleisesti alan putiikeista. Taisi maksaa 3-4 euroa/10kpl. Kansiona käytin "projektikansiota" (mistä lie nimensä saanut), jossa etu- ja takakannessa sekä selässä on läpinäkuvä muovi, jonka alle voi sujauttaa itse tulostamansa paperin.
"In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move."