uusi yhdistys

Aloittaja jonttuli, 09.10.2008, 21:40:44

« edellinen - seuraava »

Tapanivi

Lainaus käyttäjältä: GaryP - 08.11.2008, 00:14:05
Kiitos kutsusta Seppo! Eiköhän tuo ole jo sen verran hyvän kuvan antanut, että pitää suoriutua sanoista tekoihin.
:)

Kari



Liity sinä Kari niin minä eroan :angel:  Ei muuten mutta täältä itä-Helsingistä missä nykyään asun on paljon sukkelammat yhteydet Järvenpäähän kuin Knummelle. Toista oli silloin Tuomarilan aikoihin...
Celestron C11-CF /Celestron CG-5 GoTo
JS-Dobson 200/1000 ekvat.seurantajalustalla
Royal 150/1300 Newton (eläkkeellä...)
Kiikarit 25 x 100 Astro Gigant
Nikon Coolpix 4500
Canon EOS 300 / 1000D

GaryP

Ollaanko me niin kauhistuttavia kavereitta että se kuuluisa tasapaino voidaan näin säilyttää?
:cool:

Harmi, mutta onhan se selvä että se helpottaa päätöstä kun sijainti on otollinen/epäotollinen.

Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

Seppo Linnaluoto

Lainaus käyttäjältä: MikkoM - 07.11.2008, 14:39:28
Kirkkonummen Komeetta on kyllä loistava yhdistys, liittymään vaan, Seppokin on ihan kiva ja jos joskus harvoin sattuu mököttämään niin kannattaa tarjota grillimakkaraa :), grillaushan kuuluu perinteisesti Komeetan kerhoiltojen ohjelmaan jos meno edelleen on samaa kuin ennen.

Kyllä Kirkkonummen Komeetan ohjelmaan kuuluu aina makkaran paisto! Kerhohuoneen takkaan sytytetään joka viikko tuli, ja makkaraa pannaan paistumaan runsaasti. Myös jos kokoonnumme kesällä läheisellä tähtitornilla, sinne pannaan myös tuli ja makkaraa paistetaan. Komeetan Talvileireillä on aina pantu myös tuli takkaan ja makkaraa paistetaan. Jos teemme retkiä, sinne pannaan myös nuotio palamaan ja makkarat tikun päähän paistumaan.

Näytin Viron tähtipäivillä viime elokuussa Komeetan esittelyvideon ja kun siinä neljättä kertaa makkaraa paistettiin niin katsojat rupesivat nauramaan!

Nyt joudumme pitämään Talvileirin Artjärvellä 23.-25.1.2009. Luulen että Artjärven takka saa tulikasteensa makkaran paistossa! Jos se ei jostain syystä onnistu, luulen että tulee kapina!

Seppo.Linnaluoto@ursa.fi