Havaintomatka La Palmalle

Aloittaja Iiro Sairanen, 06.06.2008, 18:04:20

« edellinen - seuraava »

vesa k

"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere" Albert Einstein

vesa k

Hei
Näin kesällä tänne La Palmalle on suoria lentoja vain Franfurtista ja Munichista tiistaisin sekä Stutgardista, Berliinistä ja Dusseldorfista perjantaisin.
Katsoin tuossa yhden esimerkin ja lento Stutgardista 26.06.2015 ja paluu 03.07.2015 maksaa 209 Euroa / henkilö. Tähän tietysti täytyy lisätä kustannukset Suomesta Stutgardiin.

T vesa
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere" Albert Einstein

vesa k

Hei
En tiedä, onko tämä oikea paikka kysymykselleni, mutta tänne sen laitoin eli:

Olen hankkimassa observatoriini domen kaikkine varusteineen vaikkapa etäkäyttöä varten.
Olen päätynyt Pulsar Observatories nimisen toimittajan 2,7 m full high domeen. http://www.pulsarobservatories.com/products.php?category=observatories
Onko kellään kokemusta ko. toimittajasta tai onko kukaan kuullut muiden kokemuksista ?
Kuulisin mielelläni niin positiiviset kuin myös negatiiviset kommentit niin toimittajasta kuin myös tuotteesta.

t Vesa_k
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere" Albert Einstein

vesa k

Hei
Kävin tänään juttelemassa erään kiinteistövälittäjän kanssa. Hänellä on tarjottavana vuokralle vaikka 1:ksi vuodeksi kerrostaloasuntoja. Kaksi asuntoa sijaitseen saaren suurimmassa kaupungissa Los Llanos de Aridanessa. Kaupunki on erittäin viihtyisä paikka jo sinänsä ja sieltä pääsee vaikkapa lnja-autolla kaikkialle saarella.
Tein toisesta asunnosta vuokrasopimuksen alkaen syyskuun alusta. Täten minulla on varattu majapaikka ystäville.
Asunnot ovat 90neliötä, 3 makuuhuonetta,  2 kylpyhuonetta, olohuone ja keittiö. Vuokra 420 Euroa / kk. Jos vaikka 4 henkilöä (2 pariskuntaa ??) haluaisi viettää kuukauden täällä, tulisi majoituksen hinnaksi 105 Euroa /hklö/kk !!!

Tapaamisiin
Vesa
Lämpötila riippuen saaren osasta +32 - +40 astetta, Kalima eli kuvaamine ei tänään onnistu.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere" Albert Einstein