Mistä teflonia?

Aloittaja siro46, 23.01.2012, 20:47:00

« edellinen - seuraava »

siro46

Joskus vuosia sitten Turussa oli tukkutyyppinen teflonkauppa, josta sai materiaalia kaikissa tarpeellisissa muodoissa. Nyt kun taas tarvitsisin teflon-laakerointia, niiin olen tietysti hukannut kyseisen liikkeen nimen ja muutkin tiedot. Tietääkö kukaan mistä nykyään saisi teflonia? Tarvetta olisi ohuelle levylle, mielellään alle millin vahvuiselle. Eikä tarvitse olla liimattavissa. Kiitos jo etukäteen.

allar

Teollisuus-Etolasta kannattaa varmaan kysellä. Sellainen pitäisi siellä Turun suunnallakin olla...
Allar Saviauk

mistral


iosainio

Etra Vanhalla Tampereentiellä myy muovia. Muovitukku Nuppulantiellä myy kai vain valmiita kippoja ja kuppeja.

siro46

Kiitoksia (mennyt pari päivää niin töissä, että tämä on päässyt unohtumaan)

Etraan suuntaan siis askeleeni, kun se toinen, Irpola, ottaa meiltä pienostajilta 10e extraa.

Vahinko, ettei kenelläkään ollut tietoa siitä pikkutukusta, jossa olen aikanaan vieraillut. Omakotitalon kellarissa oli teflonia kaikissa muodoissa ja omistaja vastasi auliisti tyhmiinkin kysymyksiin.

Wezen

Hei,

Etra on kyllä isoksi kaupaksi osoittautunut omalla kohdallani hyvin asiakasystävälliseksi. Ei ole keljuiltu, vaikka on kuinka vaan pienen muovinpalan sahuuttanut ja tuotteesta on kerrottu se mitä on osattu. Muoveja Etralla on laaja valikoima. Kokemusta on lähinnä Porvoon, Kouvolan ja Lappeenrannan myymälöistä. Suosittelen.

Antti
An tti Veit ola

Timpe

Samanlaisia kokemuksia Etrasta löytyy täältäkin eli asiantunteva ja palveleva liike löytyy myös täältä Hyvinkäältä. Olen tilauttanut tuolta mm. akryylilevyä pieniä paloja ja sellaisen pitkän 5mm paksun teflon-suikaleen omiin projekteihini. Asiaa auttaa, kun antaa aikaa liikkeelle ja pyytää tällaisen pientoimituksen muut rahdin yhteyteen (tulee viikossa-parissa perille, eikä hinta ole ollut mitenkään kohtuuton omissa levyissäni).
- Timo Inkinen

MakeeK

Jos löytyy joku tuttu sorvaamo/koneistamo, niin ne monesti saa tuollasta tavaraa huomattavasti halvemmalla ku itte tiskiltä. Oon paikallisen sorvaamon kautta hankkinu kuulalaakereita, teflonia tms. sälää ja halvalla on saanut.
I can't say for sure, but possibly I can say propably maybe.

siro46

Taas on työviikko vierähtänyt...

Kiitoksia kaikille vastanneille. Etraan (Teollisuus- Etolaan) täytyy mennä. Aiemat kokemukset vuosien takaa ovat ihan ok, ongelma on joskus ollut pienin myytävä määrä - kun tarvitsee kämmenen kokoisen palan materiaalia, niin koko rullan levyinen pala ollut opiskelijabudjetille turhan iso ostos. Onneksi nykyään on palkkatyö.