Myydään EQ6-R Pro, GPU CC, TSRCRED, Ocal 4.0 ym. tarvikkeita.

Aloittaja Hauva, eilen kello 13:31:25

« edellinen - seuraava »

Hauva

Myydään seuraavat tarvikkeet. Suluissa ostoaika ja paikka. Olen kaikkien ensimmäinen omistaja. Optisia elementtejä sisältävät laitteet ovat linssipinnoiltaan virheettömiä (paitsi pölyhiukkasia ym.).

* Ilmoituksen liitteenä kuva tarvikkeista.

- GPU 4-elementtinen komakorjain hp. 200 € (12/24 - Teleskop-Austria. Kuitti löytyy).

- TS-optics TSRCRED 0.8x lyhennin/tasoittaja (Gen 1.). Tarkoitettu varsinkin 10" ja isommille RC-putkille sekä isoille kennoille ja tarkentimille. Molemmilla puolilla M68 kierteet. Itse olen käyttänyt GSO 8" RC:n kanssa 2" fokuserilla (Baader Steeltrack johon M68 sovitin).(09/22 Teleskop-Service. Kuitti löytyy). Hintapyyntö 290 €. Maksoi uutena 567 €.

- Ocal 4.0 kollimaattori  hp. 190 € (08/25 - Astroshop.eu. PDF-kuitti löytyy).

- Baader 1.25" laserkollimaattori (Laser Colli Mark III) hp.60 € (10/25 - Teleskop-Service. Kuitti löytyy) - Mukaan saa TS-optics Twist-Lock "keskittävän" adapterin 2" to 1.25".

- Gerd Neumann tilttiadapteri (CTU). Järeä ja pätevä laite. Paksuus 17.3 mm. Molemmilla puolilla M48(F)-kierteet. Mukaan M48(M) -> T2(M)-adapteri kameraa varten. hp. 100 € (09/22 - Gerd Neumann jr. Kuitti löytyy).

- ZWO 1.25" ADC-dispersiokorjain - Muutaman kerran käytetty. Uudempi vatupassillinen versio. hp.90 € (03/26 - Teleskopy.pl. Kuitti löytyy).

------------------------

Myydään Sky-Watcher eq6-R Pro isomman jalustan tieltä pois. Ostettu tältä foorumilta käytettynä. Olen toinen omistaja. Muistaakseni alun perin ostettu uutena 2021. Eli tässä on usb-liitin, jolla voi suoraan ohjata jalustaa tietokoneella eqmodilla. Ei välttämättä tarvitse erillistä eq-dir adapteria.

- Kaikin puolin täysin toimiva. Kokonais RMS-error yleensä 0.4-0.8" riippuen seeingistä tai kohteen korkeudesta taivaalla.

- Mukaan 2x5kg vastapainot + käsikapula + kolmijalka ym. jalustapään myyntipakkaus sisältöineen.

- HUOM. Vastapainojen pulteissa ja atsimuutin säätöpulteissa alkavaa ruostumista (kuva).

Hp. 1000 €

-----------------------

Tuotteet sijaitsevat Itä-Suomessa Joensuun seutukunnassa.
 Yksityisviestillä saa tarkempia yhteystietoja ym.

Kaikki voidaan noutaa tai postittaa. Jalustalle on suositeltavinta nouto, mutta postituskin mahdollista. Postikulut ostajalle.