Sky-Watcher AZEQ6Pro, ZWO ASI224MC

Aloittaja Petrus, 06.06.2025, 17:58:44

« edellinen - seuraava »

Petrus

Myydään vähäisen käytön johdosta kaapista tavaraa uuden kaluston edeltä. Olen paikalla Cygnuksella perjantaista sunnuntai-aamuun, niin tarvittaessa kuljetus onnistuu sinne. Muutoin toiveena nouto tavaroiden suhteen. Tarkempaa tietoa ja lisää kuvia saa pyydettäessä, vuosien käytön ja varastoinnin myötä vaihteleva määrä ajan patinaa tulee mukana, yhteydenotot yksityisviestillä.

Myydyt tuotteet

GSO 8"

ZWO ASI290MM

Sol'Ex

LS60Fha

115mm D-ERF

ZWO ASI224MC 150 €

Ei mainittavia puutteita normaalin kulumisen lisäksi. USB3 kaapeli tulee mukaan ja tarvittaessa ZWO:n kameran mukana tullut allsky linssi.

Hiljaisessa myynnissä AZEQ6 GT/Pro jalusta[/b], jolla on noin 10 vuotta ikää. Tehdasrasvoja ei ole vaihdettu, ja seurantaa kokeillessa toinen akseli vaatii juurikin rasvojen vaihtoa tai hienosäätöä. Sellaisenaan tuntuu muutoin toimivan seurannan osalta normaalisti. Itse olen tällä kuvannut aurinkoa yksittäisiä videoita kuvaten. Sharpcapin Feature Tracking toi esiin mainitsemani vaivan toisen akselin osalta. Vaihdettu uusi emolevy, jonka ansiosta ohjaus tietokoneella onnistuu USB-kaapelin avulla. Hintapyyntö 1000 €, hinnassa huomioitu tarve avata jalusta rasvojen vaihtoa varten ja hienosäätää toinen akseli mikäli mielii tähtikuvausta tällä harrastaa. Mukaan virtakaapeli, käsikapula, 2x 5kg vastapainoja ja kolmijalka.

Kaikki tavarat sijaitsee Turussa.
Petrus Kurppa