XIV Digi-tähtikuvaajat tapahtuma 2.-4.2.2024

Aloittaja JPS, 30.10.2023, 22:57:07

« edellinen - seuraava »

Murtsi

Juu, tulossa ollaan, ei voi tosiaankaan jättää väliin...

JPS

Hei kaikki,

Tiedoksi, että kaikki huolehtivat itse omista sauna, iltapala yms. juomistaan.

Illanviettotilasta ja osasta majoitushuoneita löytyy jääkaapit, lisäksi keittiön kylmiössä voidaan säilyttää pieni määrä juomia.

terveisin

Jari Pekka



JPS

#17
Tervehdys kaikille,

Nyt on ohjelman 5. versio julkaistu.

Olemme saaneet ohjelman täyteen.

Koskaan aikaisemmin ei muistaakseni ole ollut näin paljon hyvää ohjelmaa vielä sunnuntaina!

Tapahtumaa ei kannata jättää väliin!

Ilmoittutukaa mukaan tapahtumaan, jos ette vielä ole, ja laittakaa sanaa kiertämään.

Tervetuloa!

Jari Pekka



JPS

Tervehdys kaikille tapahtumaan saapuville,

Sääolosuhteista johtuen tapahtupaikalla on tällähetkellä liukasta myös metsäpoluilla, joten varautukaa liukkauteen ottamalla mukaan jalkineita jotka pitävät myös liukkailla, kuten esim nastoilla varustetut kengät yms. Tämä erityisesti vielä tuota lauantain ohjelmassa olevaa ulkoilutapahtumaa koskien.

terveisin

Jari Pekka



VeijoT

Olen tulossa lauantaina 3.2 päivä käynnille. Ei tästä Hämeenlinnasta ole kovin pitkä matka tuonne, mahdollisesti 1 lisää minun lisäksi on tulossa. Kannattaa soittaa kuitenkin tunne osaavat varata ruokaa riittävästi.

Veijo T

JPS

Lainaus käyttäjältä: VeijoT - 31.01.2024, 15:09:48Olen tulossa lauantaina 3.2 päivä käynnille. Ei tästä Hämeenlinnasta ole kovin pitkä matka tuonne, mahdollisesti 1 lisää minun lisäksi on tulossa. Kannattaa soittaa kuitenkin tunne osaavat varata ruokaa riittävästi.

Veijo T

Hei Veijo,

Otattehan itse yhteyttä Ilorantaan ja sovitte kuvionne heidän kanssaan suoraan!

terveisin

Jari Pekka



VeijoT

Joo soitin sinne aamupäivällä, sanoin että olen tulossa vain lauantai päivälle. Toinenkin saattaa tulla, kerroin siitäkin. Kaikki on Ok. Maksut hoituu tulessa kassalla kuulema.

Veijo T


Tommi L

Tässä hieman typistetyssä muodossa omat diani kalibroinnista. Yhdessä diassa oli häikkää kalibrointiesimerkkien laskelmien osalta, jotka nyt on tähän versioon korjattu.
Celestron C8, Celestron EdgeHD 800, Esprit 100ED, Askar FRA400
iOptron CEM70, iOptron CEM26, Celestron AVX
ASI294MM, ASI183MM, ASI174MM, ASI120MM

einari

Kiitos materiaalista.
Varsinkin Oton esitys kiinnosti (kun en päässyt paikalle).
___
Tapio

naavis


tähti_ville

Kiitos kutsusta tapahtumaan ja 70 vuotispäivän  muistamisesta, sekä hyvää jatkoa tämän harrastuksen jatkumisesta kaikille jotka olitte tekemässä sitä. terveisin Antti Auvinen

Tertsi

Mainio tapahtuma jälleen! Kiitoksia kaikille minunkin puolesta! :azn: 
Tero Hiekkalinna
GSO Dobson 250/1250, Celestron EdgeHD 8 + 0.7x reducer, Sky-Watcher 80ED 600mm/F7.5 + 0.85x reducer/corrector + ASI2600MC Pro + iOptron CEM60 + Orion ShortTube 80/ASI120MM Mini 
http://www.astrobin.com/users/Tertsi/

Murtsi

Jälleen kerran oli mukava ja opettavainen tapahtuma, kiitos kaikille. Erityisen mukavaa oli, että Anttikin pääsi käymään paikalla  :smiley:

JPS

Tervehdys kaikille,

Suuret kiitokset kaikille tapahtumaan osallistuneille!

Erityiskiitos kaikille esityksien pitäjille! Ansiostanne meillä oli jälleen erittäin mielenkiintoinen ohjelma.

Kiitos myös järjestelyteamillemme!

Mielestäni meillä oli oikein onnistunut tapahtuma. Hienoa, että Antti pääsi viettämään synttäreitään myös hetkeksi meidänkin kanssa!

Kaikille sitten kalenteriin ajankohta 31.1. - 2.2.2025, joka sovittiin sunnuntaina seuraavan XV Digi-tähtikuvaajien tapahtuman päivämääriksi.

Tapahtumapaikkana saattaa olla Iloranta myös ensivuonna, mutta siihen palaan lähempänä tapahtuman ajankohtaa syksyllä 2024.

Ohessa nappaamani panorama tapahtuman yhden esityksen ajalta.

terveisin

Jari Pekka

You cannot view this attachment.