QHY PoleMaster

Aloittaja Pappis, 31.03.2016, 15:21:58

« edellinen - seuraava »

Tähtiusva

Lainaus käyttäjältä: HarriR - 10.06.2023, 20:09:53
Millaista spämmiä sait? ihan rekisteröidyiltä käyttäjiltäkö? En ole koskaan moista nähnyt

Privaviestinä täällä foorumilla ja rekisteröitynyt käyttäjä lähetti. AstroArt firman nimissä tarjosi polemasteria.

VP

Niin tarjosin kyllä että olisin voinut sinulle suunnitella ja 3D tulostaa dobsoniisi sopivan adapterin ilmaiseksi. Mutta ikävää että olet ottanut viestini sisällön näin.

Riqis

#17
Ville Puoskari ei omien sanojensa eikä ko. yrityksen viestin mukaan edusta ketjussa edellä mainittua yritystä.

Ville: ole hyvä, älä lähetä enää kaupallisia tarjouksia privaviesteillä foorumin jäsenille, kiitos. Terveisin ylläpito. 
Marko Pekkola / www.avaruus.fi

Tähtiusva

Lainaus käyttäjältä: Ville Puoskari - 11.06.2023, 12:02:27
Mutta ikävää että olet ottanut viestini sisällön näin.

Viestisi sisältö meni näin "..jos ostat Polemasterin meiltä AstroArtilta..". FBn profiilissa esiinnyt myös saman firman Media Affairs Managerina. Ei tuossa ole mitään muuta tapaa ymmärtää kuin että kyse oli firman privaspämmistä.

Itse asiaan Polemaster tilattu, ulkomailta. Syksyllä tietää miten toimii.

Tommi L

En nyt lähde suoraan kommentoimaan ko. tapausta, koska en varmasti kaikkia käänteitä/viestien sisältöjä tunne. Näen, että mainospämmin ja ystävällismielisen avustustarjouksen (myös korvausta vastaan) ero voi olla toisinaan hiuksen hieno. Ylläpitäjien vastuulla on varmasti se, missä menee raja. Itse kuitenkin toivoisin, että tässä suhteessa ei sisältöä turhan ankarasti rajattaisi. Varmasti meidän kaikkien harrastajien etu on, että yksityishenkilöt voivat myös vinkata palveluista tai tarjota niitä itse. Aika vähäistä "maninspämmi" on tällä suunnalla ollut, että kokisin asiaa nykyisellään ongelmaksi.

Eikä suoraan koskien tätä tapausta, mutta tämä näin yleisenä huomiona asiaan.
Celestron C8, Celestron EdgeHD 800, Esprit 100ED, Askar FRA400
iOptron CEM70, iOptron CEM26, Celestron AVX
ASI294MM, ASI183MM, ASI174MM, ASI120MM