Etsitään tähtiharrastajia Turun seudulta

Aloittaja tvinna, 28.02.2023, 16:05:27

« edellinen - seuraava »

tvinna

Hei!

Olen Anni, Turussa asuva valokuvaaja. Olen tekemässä kuvasarjaa aikuisista tähtiharrastajista, ja etsin siihen lisää kuvattavia.

Hieman lisätietoa: kuvaan sarjaan siis tähtiharrastajia maisemassa. Tämän tarkoituksena on näyttää ihmiset osana ympäristöä; ajatuksena se, että olemme kaikki osa laajempaa kokonaisuutta. Kuvaustilanne luodaan niin, että kuvattavat katselevat taivaalle, apuvälineillä tai ilman.

Teen sarjaa osana visuaalisen journalismin opintoja (Tampereen yliopistossa), kurssilla jota vetää valokuvaaja Touko Hujanen. Kurssilaisten kuvasarjat kootaan näyttelyksi yliopiston tiloihin. Kuvattavat saavat ottamani kuvat omaan käyttöönsä myös.

Henkilöt voivat olla vain satunnaisesti silmin tähtiä tarkkailevia tai vaikka alan tutkijoita, tai mitä vaan siltä väliltä. Kuvissa voi olla yksin tai ryhmänä.

Kuvaukset tapahtuvat ennen 20. maaliskuuta. Paikka ja tarkempi aika voidaan sopia sen mukaan mikä kuvattaville sopii.

Kiitos, jos ehdit ja pystyt auttamaan! Pyytäisin kiinnostuneita laittamaan mieluiten sähköpostia (osoite alla). Minulta saa tietysti kysellä lisää. Kuviini voi tutustua osoitteessa https://annisavolainen.com/ .

Terveisin Anni Savolainen
anni.savolainen@gmail.com

tvinna

Hei!
Olen kuvannut sarjaan nyt viisi henkilöä, ja etsin vielä 1-2 lisää. Saa ottaa matalalla kynnyksellä yhteyttä.

T. Anni