Hei,
Luin tämän viestiketjun ensimmäisen kerran tänään. Foorumille kirjoittamisesta ei ole yleensä apua asiakaspalvelutilanteissa. Tämä ei ole siihen mielekäs alusta (sama toimintatapa on mm. Astrobinissäkin), ja esim. allekirjoittanut käy täällä harvoin.
Jos lehti tulee rikkinäisenä postiluukkuun, Ursa on aina lähettänyt uuden postitse. Pelkkä ilmoitus (ursa (at]ursa.fi postissa kärsineestä lehdestä riittää. Tuolta ylävalikon kautta löytyy ihan oma lomakekin tälle asialle (toisessa valintaruksissa lukee: "tai haluat ilmoittaa, että jokin lehden numero ei ole tullut perille tai on rikkoontunut postin käsittelyssä.")
https://www.avaruus.fi/tahdetjaavaruuslehti/palaute/yleinen-palaute.html Tähdet ja avaruudella oli tavallista enemmän rikkoutuneita lehtiä vuonna 2022. Pahoittelen tätä. Tähän johtanut syy on paikallistettu ja ko. nimenomainen ongelma on ratkaistu. Nyt vuoden 2023 aikana ilmoituksia postissa kärsineistä lehdistä on tullut selvästi vähemmän.
On kuitenkin normaalia kaikilla aikakauslehdillä, että tietty pieni määrä lehdistä rikkoutuu jakelun aikana.
Jos joku saa toistuvasti rikkoutuneen lehden, syy voi olla ihan yksittäisessä kovakouraisemmassa postinjakelijassa. Tällaisissa tapauksissa valitus postille ja tarvittaessa valituksen toistaminen auttaa.
Ystävällisesti,
Marko