Visuaalihavainnot - tännekö?

Aloittaja turboruuvi, 20.04.2021, 14:32:57

« edellinen - seuraava »

turboruuvi

Oliko tarkoitus, että omat visuaalihavainnot voisi laittaa tänne? Ja jos, mieluiten yhteen "omaan" threadiinko?
Onko englanninkieli OK? Kiikun myös aika paljon eräällä englanninkielisellä sivustolla (TSS), enkä viitsisi tehdä kahta erikielistä versiota.

Olen vielä aivan aloittelija.

Mikko_L

Tännehän niitä olen kirjoitellut, viime aikoina enenevässä määrin itsekseni.. mukavaa olisi lukea muidenkin havaintoja ja kommentteja.  Ja muustakin kuin vain DS-kohteista, vaikka niitä täällä enimmältään onkin käsitelty.

Tuosta kieliasiasta, englanninkielisiä foorumeja on maailma täynnään ja näitä suomalaisia vain tämä yksi.  Itse kirjoitan tarkoituksella tänne, vaikka luen toki CN:aa, SGL:aa ja muita.  Jos sinulla on siellä kirjoituksia niin voihan ne linkata, mutta ainakin minä arvostaisin kovin jos täällä tekstit ovat suomeksi, sikäli kun kirjoittaja kieltä osaa.  Tästä sopii varmaan jatkaa "Yleinen keskustelu" -alueella ettei mene aiheen vierestä (engl. "off-topic").

-Mikko
36/50/76/127/250mm

turboruuvi

OK. Pitänee sitten suomentaa.
Mutta mielummin useampia yhteen "omaan" threadiin?

Mikko_L

Ylläpito voinee kertoa mielipiteensä siitä, mutta kai täällä aika vapaamuotoisesti saa kertoilla kokemuksiaan?  Joillekin kohteille voisi olla omiakin aiheitaan, itse olen laittanut kaiken kausittain avaamaani ketjuun.  Löytyyhän ne aina haulla mistä vain.

Oma syvä taivas -havaintokauteni loppui viime viikolla, nyt kuu valaisee jo ja seuraavan uudenkuun aikaan ei ole enää pimeää..

-Mikko
36/50/76/127/250mm