XI CCD Digi / Tapaaminen 31.1Tammikuuta - 2.2. Helmikuuta 2020 Lautsiassa

Aloittaja tähti_ville, 07.11.2019, 17:34:51

« edellinen - seuraava »

tähti_ville

Heippa kaikille alan harrastajille,

Tuli tuolta Lautsiasta tarjous tuolle tapahtumalle jonka viimekerralla ennakkoon varattiin ja kysymykset kuuluu:-

    1  Pidetäänkö tapahtuma?

    2  Löytyykö vetöjät?

    3 Vai perutaanko koko tapahtuma?

     Minulla on terveys siinä mallissa etten kykene olemaan vetäjänä ja jos ei vetäjiä ilmaannu niin on kaksi viikkoa tästä hetkestä aikaa ilmoittaa mitä tehdään niin tiedän sitten toimia.

Terveisin Antti Auvinen

tuunari

Heippa,
Eihän näitä voi perua.
Itse en osaa kuin osallistua. Luulisin että vetäjä löytyy. Naavis? Vehnae? Lauri? Ransu? Timpe? Einari? ...
Toivottavasti Antti kuitenkin pystyy tulemaan, Tsemppiä!

-pasi

Timpe

Kymmenen kertaa näitä tapahtumia on kunnioitettava saavutus suomalaisessa harrastushistoriassa, joten kiitos näistä Antti! :cool:
Mutta kaikella missä on alku on myös loppu ts. en ole kaipaamassa tälle tapaamiselle jatkoa. Itse asiassa olin jo aiemmin sisälläni päättänyt, etten ole tulossa paikan päälle kymmenen kerran jälkeen. Aikansa kutakin ja ymmärrän tasan hyvin Antin terveyshuolia, kun tuo oma vointikin on ottanut pataan vuodessa selvästi. Ikääntyminen ei ole kiva juttu, mutta näin vanhemmiten sitä oppii tietämään mihin kannattaa omat vapaatuntinsa käyttää. Ei tää siis enää ole mun juttu, joten voit peruakin tuon... (muttei sota yhtä miestä kaipaa, joten päättäkööt muut jatkosta, tiedän asiat vain omalta osaltani) :undecided:
- Timo Inkinen

J Piira

Kyllä nämä tapaamiset ovat olleet todella hyödyllisiä aloittelavalle harrastajalle. Toivottavasti joku jaksaa järjestellä. Mukaan tullaan jos tapahtuma toteutuu. Kiitokset Antille aikaisemmista järjestelyistä ja muillekin mielenkiintoisista  asioiden esittelyistä.


jukka
- Jukka -

tähti_ville

Heippa kaikille,

Kiitokset kaikille vastanneille, ja huomasin jo edellisen tapaamisen jälki kirjoituksista jottei montaakaan kuvaa tapahtumasta laitettu saati sitten ehdotuksia jatkolle.
Odottelen vielä pyhän yli ja sitten perun tapahtuman.

Jos jotakuta kiinnostaa niin voin liittää tarjouksen pdf:änä tänne, mutta omasta puolesta kiitoksest noista kymmenestä vuodesta oli mukavaa olla teidän kanssanne yhdessä.

terveisin Antti ja Marjatta sekä kisuli.

Jussi Koponen

Eihän tätä voi perua!!

Kyllähän se Saukkos Jari saa luvan olla juontajana, hänellä on niin miellyttävä radionsetä-ääni. :angel:

Eivoi perua, ei vaan voi.

Tertsi

Hei,

Tämä on ollut aina ihan huipputapahtuma! Saunailtakin aivan huippu! Toivottavasti tämä saa jatkoa!

Tertsi
Tero Hiekkalinna
GSO Dobson 250/1250, Celestron EdgeHD 8 + 0.7x reducer, Sky-Watcher 80ED 600mm/F7.5 + 0.85x reducer/corrector + ASI2600MC Pro + iOptron CEM60 + Orion ShortTube 80/ASI120MM Mini 
http://www.astrobin.com/users/Tertsi/

Pappis


Murtsi

En myöskään itse ole järjestely osastoon kuuluva sikäli, mutta ehdottomasti kuitenkin sitä mieltä, että eihän tätä tapahtumaa voi noin vain lopettaa, jos vain löytyy vetäja, niin paikalla ollaan, toivottavasti myös Antti voi osallistua omalla persoonallaan, joka on ollut koko tapahtuman kokoon vetävä voima jo kymmenen vuoden ajan, jopa legendaarista, etten sanoisi  :cool:

Olisiko sitten se viho viimeinen kerta tälle tapahtumalle vai?

(Omasta puolestani toivoisin jatkoa tapahtumalle tästä eteenkin päinkin, vaikka ymmärränkin, että kaikki loppuu aikanaan)

VP

On kyllä tosi sääli jos tapahtuma perutaan, aivan huippumeininki ollut joka kerta.

-V

vehnae

Eihän tämä nyt oikein käy päinsä, ovat olleet aina huipputapahtumia! Ja kyllä mä tarvittaessa voin höpistä, jos saadaan vaan porukkaa kertomaan taas vuoden kokemuksista ettei mene monologin puolelle.

Mitäs tuo järjestely käytännössä edellyttää, paljonko pitää saada porukkaa kasaan että Lautsiasta saa buukattua tarvittavat palvelut?

tähti_ville

Hei Jari ja kaikille muillekin tiedoksi,

Laitan tässä kopion saamastani sähköpostista tähän sekä sen mukana tulleen tarjous liitteen joka on pdf muodossa.

Hei ja terveiset Lautsiasta. Ensi vuoden varauksi ajo satelee hiljalleen. Innostuin tekemään tarjousta tapaamiseenne tammi-helmikuun vaihteessa 2020. Alustava varaushan on tehty jo viime käynnillänne. Nyt on samaan aikaan muutama muukin ryhmä. Mitä arvelet, kuinka isoon joukkoon varaudumme majoituksen suhteen?

Kirkkaita pakkaspäiviä toivotellen , rouvalle terveisiä

T Taina



Ystävällisin terveisin

Taina Toivettula



Lautsian Kartano Oy

040 510 4609



taina.toivettula@lautsia.fi

www.lautsia.fi

www.facebook.com/Lautsia


Ja liite on alla josta voipi katsoa yhteystiedot js aikataulut sun muut asiat,

terveisin Antti

tähti_ville

Elikkäs tarvii tietää noin suunnilleen kuinka monta tulee ja ilmoittaa edellä olevassa viestissä Tainalle sekä sen kuka alkaa vetopuuhiin.sekä antaa tainalle sitten omat tiedot jolle hän voi ottaa yhteyttä muutoksista sekä majoitustiloista ym sellaisesta jota tarvitsee tietää puolin ja toisin.  Näin helppoa se sitten on seuraavat kymmenen vuotta,

terveisin Antti

CSB


akj

Ari Jokinen
- Takahashi Mewlon-210