Telegram ryhmä

Aloittaja wm-x, 17.10.2018, 19:04:49

« edellinen - seuraava »

wm-x

Hei. Meillä on 3 hengen alku whatsapp ryhmälle. Olisi mukavaa kun saataisiin lisää porukkaa rupattelemaan sinne laitteista kuvauksesta ja muustakin. Päivän kuumimmat kuvaus/visuaali havainnot on mukava realiajassa jakaa. Myös pilvisyystilanne päivittyy nopeasti :cheesy:.. Jos kiinnostaa liittyä mukaan niin laittakaa minulle telegrammissa viestiä liitän teidät ryhmään. Laittakaa nimimerkki foorumilla tai oma nimi myös viestiin.

Jukka Paavilainen
Noll442778923(sori olikin vanha numeron alku ekassa viestissä)

Lauri Kangas

Voisin tulla. Mutta olisiko Telegram mitään? Whatsapp toimii vähän kankeasti ryhmäkeskusteluihin, eikä saa kovin joustavasti säädettyä että miten viestit piippaavat taskussa. Telegram näyttää ihan samalta ja on yhtä helppo käyttää kuin Whatsappikin, ei tarvitse kuin asentaa. Lisäksi näkyy tuntemattomat ihmiset nimellä eikä numerolla, jne.

wm-x

Minulle ei ole väliä. Whatsapp on muuten minulla käytössä ja siksi tietysti helpoin. Uskon että onnistuu vaihto tuohon telegrammiinkin jos se on yksityisempi tms.

Minäpäs lataan sen ja luon ryhmän sinne. Palataan asiaan kohta.

wm-x

Telegram on asennettu ja sieltä löytyy nyt ryhmä. Tervetuloa mukaan. Tosiaan minulla oli ekaan viestiin lipsahtanut väärä numeron alku. Mutta se on siis noll442778923. Meitä on nyt 5 ilmoittautunut mukaan, joten lisää kaivataan  :azn:

Ransu

Rauno Päivinen
Imatra
C14, Meade10" LX200 OTA,Tal100RS, Vixen 81SD, EQ8.
http://pellervo-observatory.blogspot.com/

wm-x

Täällä on meitä muuten nyt 9 hengen aktiivinen porukka. Joten mukaan vaan, jos pilvien manailu kiinnostaa! :cheesy:

Pappis

Lainaus käyttäjältä: wm-x - 27.10.2018, 20:48:30
Täällä on meitä muuten nyt 9 hengen aktiivinen porukka. Joten mukaan vaan, jos pilvien manailu kiinnostaa! :cheesy:
Mä manailen niitä pilviä mieluummin täällä muiden kanssa, kuin lataan luuriini "jälleen uuden viestintä-apin".

VeikkoM

Myrskybongareiden ryhmässä pohdittiin Telegramin käyttöä Whatsappin korvaajana.   Syy oli lähinnä, että jotkut vierastivat sitä, että oma puhelinnumero on näkyvillä Whatsappissa.
Veikko Mäkelä
Kuu ja planeetat, Asteroidit ja komeetat, Tieteellinen yhteistyö, Tietotekniikka sekä Kerho ja yhdistystoiminta -harrastusryhmät

JVO

Lainaus käyttäjältä: VeikkoM - 07.11.2018, 20:16:40
Myrskybongareiden ryhmässä pohdittiin Telegramin käyttöä Whatsappin korvaajana.   Syy oli lähinnä, että jotkut vierastivat sitä, että oma puhelinnumero on näkyvillä Whatsappissa.
onkos se mb-ryhmä nyt pystyssä telegrammissa?

wm-x

Telegrammissa meitä nyt 12 henkeä. Liittykää ihmeessä joukkoon  :azn:

wm-x

Telegram ryhmä on kasvanut tässä ajan saatossa 26 henkiseksi. Todella mukavia keskusteluita ja esimerkiksi aloittelijat ovat saaneet tosi paljon apua ryhmästä.

Toivotan edelleen lämpimästi tervetuloa kaikille.