ASI120MM ja Firecapture (Win8)

Aloittaja VP, 17.05.2016, 19:51:11

« edellinen - seuraava »

VP

Pienimuotoinen ongelma, kun kytken kameran USB-porttiin ja pistän Firecapturen päälle esikatselussa ei näy mitään. Jos napautan ylävalikosta esikatselun skaalauksen ruutuun päälle se tulee näkyviin ja toimii moitteetta. Kuitenkin jos haluan mennä takaisin 100% kokoon koko softa jäätyy ja lopulta kaatuu. Välillä toimi ihan normaalisti mutta nyt taas on bugittanut jo kaksi kuvauskertaa, porttia olen myös vaihtanut. Tuntuu olevan aivan sattuman kauppaa mikä toimii.

Miksi näin tapahtuu ja mitä tälle voisi tehdä? Hankalaa yrittää saada tarkennusta kohdalleen kun ei saa kuvaa 100% skaalaan.

-V

einari

Kannattaa ehkä kokeilla uudempaa betaa.
Muistaakseni jouduin käyttämään ASI120:n kanssa 2.3betaa ja nyt olen käytellyt 2.5betaa.
___
Tapio

Julius

ASI120MM on lisäksi kranttu USB-piirisarjasta. ZWO:n keskustelupalstalla on listattu joitain hyviä ja huonoja.
Voi myös koittaa poistaa ajuri ja asentaa uusiksi.

TimoSu

Itsellä asi120mm-s pätki kunnes ostin aktiivisen usb3(repeater) -johdon, jonka jouduin tilaamaan jostain englannista kun niitä ei tahtonut silloin löytyä lähempää. Nyt pelaa moitteettomasti. WIN10 käyttiksenä.

VP

120MM toimii uusimmalla betalla normaalisti mutta nyt ei sitten jostain syystä toimi 1600MM-C?! :veryangry:

Virhekoodiksi antaa 80040209, kuukkelin mukaan tuo viitaisi että ajurit on väärin asennettu. Nyt jo kolmeen kertaa olen poistanut ne ja ladannut uudet. Koitin myös kopsata Win7 testatusti toimivat ajurit ja asentaa ne. Samaa herjaa silti eikä Firecapture tunnista kameraa lainkaan, Windows kyllä tunnistaa.

-V

einari

Kannattaa ehkä kokeilla myös uutta SharpCap:ia.
Valmistajan sivuilta:
SharpCap V2.8.2325 and up
Firecapture V2.5.03 and up
___
Tapio

VP

Latasin Sharpcap 2.9 ja ei toimi silläkään. Tuollaista herjaa.

Määritettyä osaa ei löydy. (HRESULT-poikkeus 0x8007007E)

-V

VP

Hehei se toimii sittenkin! Jostain syystä kuin kävin poistamassa ajurin ohjauspaneelin kautta kansioon jäi vielä tiedostoja. Poistin koko kansion ja latasin uuden ajurin ja johan lähti tulille.

-V