VII CCD Digi / Järkkäri Tapaaminen 5-7 helmikuuta 2016

Aloittaja tähti_ville, 16.12.2015, 10:24:12

« edellinen - seuraava »

tähti_ville

Hei taas kaikille aktiivisille harrastajille ympäri valtakuntaa,

      Olisi taas aika kutsua teidät näille tavaksi tulleille kavereiden ja uusien ystävien tapaamiselle tänne Hauholle.
   Anteeksi siitä että meni näin myöhäiselle ilmoittelu ,mutta olen vähän sairastellut ja tuo inspiraation puute saada sormi pois ahterista ja toimertua kijoittaan tietoja tapahtumasta puuttui miltein tyystin.

Tässä hinta tietoutta tälle vuodelle:

HINNAT sis. alv



Pakettina 72 € / hlö sis. yllämainitut palvelut majoittuen jaetussa
2hh huoneessa

1hh lisä 20 € / vrk / hlö


Lisäyö pe-la 25 € / hlö
Päiväkävijät la 27 €/ hlö sis ruokailut ja kokoustilavuokra
Päiväkävijät su 20 € / hlö sis. sunnuntaibuffet ja kokoustilavuokra




ILMOITTAUTUMINEN



Suoraan Lautsian Myyntipalveluun arkisin klo 8-16 puh. (03) 647 0820 tai
tiina.tuominen@lautsia.fi



Pitkämatkalaisille jotka saapuvat jo perjantaina  on perinteen mukaan sitten taas Marjatan pesiaali pannareita ja iltapalaa.


Ohjelmaa voidaan aloittaa kehittelemään ja aikatauluttaa viime kerran ehdotuksista joita kannattaa käydä lukemasa sieltä.



Terveisin Antti ja Marjatta

Lauri Kangas

Tullaan. Esitelmänkin voin pitää, aihe lienee helppo arvata eräästä pitkästä aktiivisesti päivittyvästä ketjusta.

naavis


einari

Hyvä että Antti vielä jaksoi löytää inspiraation.
___
Tapio

tähti_ville

Heippa,

Kyllä se nyt oli pikku pakko jaksaa kun ennen tapahtumaa menen taas röörin tähystykseen niin on pakko irroittaa peukalo  hanurista.

Juu ja sitten on toivottu sellaista asiaa, että joku joka taitaa ha kuvausta järkkärillä niin selittäisi miten se tapahtuu.

Että kyllä tämä tästä lähtee taas rullaa.

Terveisin  Antti.

tila

Teppo Laitinen

JPS

Hei.

Tulossa ollaan myös.

Hienoa, että Antti jaksaa kaikesta huolimatta järjestää tapahtuman.  :smiley:

Toivotaan Antille parempaan päin toipumista.

terveisin

Jari Pekka



monni

Hep, tulen. Ja Antti otat nyt terveys edellä, tai sanon pahasti :)
https://www.facebook.com/monni

"En ole tähtitieteen tohtori mutta voin vilkaista."

Murtsi

Taisin ilmoittautua jo viime helmikuussa mutta varmistetaan vielä täälläkin  :grin:

Ja tosiaankin, terveys on kuitenkin tärkein niin että joko olet jättänyt ne syöpäkääryleet rauhaan  :police:

Timo Kuhmonen

Kiinnostaisi myös tulla paikalle, muutama kerta jäänyt väliin...

tähti_ville

Heippa taas kaikille, 

Koetahan Timo tulla nyt kerrankin porukoihin mukaan niin näät kuinka mukavaa täällä on kun kaikki kilvan kiusaa minua ja minä taas koetan vastata samalla mitalla..   Tosin se on hyvässä hengessä tapahtuvaa huumosia. 

      Kyllä terveys on ihan etusijalla, kun taas tänään tuli sairaalasta viesti ettei tarvii mennä raiskattavaksi kuin vasta kolmen vuoden päästä. Oli kuulemma tullut väärää informaatiota vahinkossa, johon vastasin heti jotta laittakaa sellaista infoo mulle mistä löytäisin sellaisen lääkärin joka kirjoittaisi sellaiset  eläkepaperit valmiiksi jotka eivät tulisi bumerankina takaisin. :oops:

Artolle tiedoksi jotta kohta 5 kuukautta ilman kääryleitä..

terveisin Antti

vehnae

Ehdottomasti mukana jo perjantaista – pannareita ei sovi missata!

Mulle voi myös varata aikaa esitelmälle, mahdollisia aiheita löytyy varmasti useampiakin mutta tuolla viime kerran toiveissa osui silmään ainakin autoguidaus eli PHD2:n käyttö, josta on runsaasti kokemusta.

Timpe

Tulossa myöskin, ei näin hyvää osallistumisputkea sovi katkaista... :tongue:
- Timo Inkinen

tuunari


Aries

Mikko Heino
Zwo Asi2600MC Pro
SW Esprit 100
Canon 200mm f/2.8 L
Ioptron CEM70G