Primalucelab

Aloittaja wm-x, 21.11.2015, 22:42:48

« edellinen - seuraava »

wm-x

Onko kukaan käyttänyt heidän tuotteitaan tai tilannut tuolta?
Filtterit näyttävät olevan sopu hintaisia ja tarjouksessa vielä.
http://www.primalucelab.com

einari

Muistin nähneeni noita tuotteita astromarket.org:lla (mistä olen tavaraa tilannut).
Laadusta ei ole tietoa mutta ainakin noi kapeakaistat näytti olevan 12 nm, mikä on kohtuullisen leveä.
___
Tapio

JuhaPka

Lainaus käyttäjältä: wm-x - 21.11.2015, 22:42:48
Onko kukaan käyttänyt heidän tuotteitaan tai tilannut tuolta?
Filtterit näyttävät olevan sopu hintaisia ja tarjouksessa vielä.
http://www.primalucelab.com

On käytössä ja ovat laadukkaita filttereitä. toimittavat myös nopesti   :azn:
Käytössä 2" UHC ja CLS-CCD ja tarkoitus hommata kenties kapeakaista suotimetkin.......

wm-x

Olisi juuri nuo kapeakaistat tarkoitus tilata itsellekkin tai sitten tuo cls suodin. Riippuu nyt mihin suuntaan tuota kalustoa kehittää.

ollia

Jos tilaat tuon narrow band setin niin laita ihmeessä tänne kokemuksia. Sen verran halpa verrattuna muihin 2 tuumasiin setteihin että itseäkin kiinnostaa esim jouluksi hankkia jos olisivat edes puoliksi laadukkaita.

Olli Arkko

Skywatcher 200PDS - HEQ5 PRO - Nikon D7000 (modattu)

Santtu

Itselläni on tuo Primalucelab Eagle Core control unit järkkärille ja vaikuttaa ihan hyvältä hankinnalta myös guidauksenkin sillä pystyy hoitamaan.


Makev

Itse tuli täältä tilattua jalustaan verkkovirtalähde. Hyvin hoitui asiointi englanniksi vaikka jotkut lauseet hiukan korvaan särähtivätkin. Kysymyksiin vastattiin melko nopeasti, ja tavarakin tuli Suomeen nopsaan.

Huonona puolena mainittava takuuasiat, itse asiaa selvittelin ja pysyivät siinä kannassa että takuupalautuksessa ostajan vastuulle jää lähetyskulut heille. Ei tule ihan halvaksi painavien/helposti särkyvien tavaroiden kanssa, joten kannattaa pitää mielessä jos vaikka painavia putkia tilaa. Itsellä meni tästä syystä painavampi tilaus (jalusta) muualle.
____________________
TS Photoline 80/480 Triplet APO + corrector
Nikon D5600
EQ6-R
Altair 60mm + GPCAM2