Karkkipussi unohtui

Aloittaja EJP, 11.12.2014, 15:10:15

« edellinen - seuraava »

JiiHoo

Haa, TS:ään voi sitten edelleen luottaa. Eivät unohtaneet karkkipussia tänään saapuneesta tilauksesta. Vitanimoituja vieläpä, aika luksusta. :cheesy:

kurja

Minä en saanut karkkia  :sad:

lisäksi uuden jalustan kanssa samaan pakettiin tilaamani halpis 70/700 on valmiiksi rikki, fokuserin (muovisesta) kiskosta puuttuu hammas  :cry:

tuunari

Ja kun valittaa tuotteesta, mikä ei ok, saa postin palautuslapun millä voit lähettää tuotteen takaisin ilman kuluja. Itse tilasin 2014 filsupyörän, joka ei kaynytkään tsydeemiiin ja palautin, rahat tuli takaisin. Tosin karkkeja en palauttanut.

Homma toimii.

-pasi

Tane

 Toinenkin saksalainen Astroshop de. oli laittanut karamellipussin pakettiin kun sain eilen Omegon Proteus kameran. Noista palautuksista, kerran laitoin TS:lle Ohy -5:n takaisin. Kyselemättä palauttivat rahat. Kaksi viikkoa on aikaa palauttaa tuote, käsittääkseni ilman selityksiä.  Muuan OSDV teleskooppikauppa ei tuntenut palautusmahdollisuutta, ei peruutusta ja ei suostunut niistä edes keskustelemaan kun jokunen vuosi sitten hairahdin sinne. Mutta minä en tuntenut lakia ja olin vedätettävissä. Nyt olen huomannut että APM, TS, Astroshop.de, ainakin kaikki isommat saksalaiset suostuu peruutuksiin.
OSDV:n kanssa turhautuneena viestiteltyäni tulin käsitykseen että siellä olisi pitänyt olla paikan päällä naama punaisena huutamassa asiasta joka päivä...Ne kaverit oli kovakorvaisia.
Celestron C14,

kurja

TS:llä olikin varaosia risan tilalle, lähettivät sellaisen. Josko nyt tulisi niitä karkkejakin  :wink:

einari

Lainaus käyttäjältä: Tane - 03.04.2015, 00:39:42
Toinenkin saksalainen Astroshop de. oli laittanut karamellipussin pakettiin kun sain eilen Omegon Proteus kameran. Noista palautuksista, kerran laitoin TS:lle Ohy -5:n takaisin. Kyselemättä palauttivat rahat. Kaksi viikkoa on aikaa palauttaa tuote, käsittääkseni ilman selityksiä.  Muuan OSDV teleskooppikauppa ei tuntenut palautusmahdollisuutta, ei peruutusta ja ei suostunut niistä edes keskustelemaan kun jokunen vuosi sitten hairahdin sinne. Mutta minä en tuntenut lakia ja olin vedätettävissä. Nyt olen huomannut että APM, TS, Astroshop.de, ainakin kaikki isommat saksalaiset suostuu peruutuksiin.
OSDV:n kanssa turhautuneena viestiteltyäni tulin käsitykseen että siellä olisi pitänyt olla paikan päällä naama punaisena huutamassa asiasta joka päivä...Ne kaverit oli kovakorvaisia.

OSDV:n kanssa oli myös minulla vuosia sitten taistelua kun eivät meinanneet millään uskoa että kamera oli viallinen (Starshoot). Lopulta Orion patisteli heitä ja sain tilalle uuden kameran (joka tosin näytti aika käytetyltä). Lisäksi viestejäni jostain syystä useasti päätyi heillä 'spämmikansioon) ja onnistuivat hukkaamaan filtterin joka erehdyksessä oli kamerassa kiinni.
Niin ja nykyään muuten kun haluat palauttaa tavaran ilman vikaa niin maksat sitten itse postikulut.
___
Tapio

kurja

Lainaus käyttäjältä: kurja - 07.04.2015, 23:29:02
TS:llä olikin varaosia risan tilalle, lähettivät sellaisen. Josko nyt tulisi niitä karkkejakin  :wink:
Varaosa tuli, mutta ei karkkia. Pitää vissiin ostaa ite.

kihar

Komakorrektori tuli karkkipussin kera.   :cheesy:

KEW

Pakko kysyä, millainen karkkipussi?

Muutamassa Saksalaisessa hotellissa törmäsi pari viikoa sitten yöpöydällä olleeseen Haribon pieneen "nallekarkki" pussukkaan.
Onkohan kyse samasta tuotteesta?

Kaj Wikstedt

Tane

 Kyllä, niitä ne on. Hariboja ainakin meikäläisen paketeissa on tullut, yksi pussukka kerrallaan.
Celestron C14,