Pohjan Kruunu näyttää omituista juttua

Aloittaja pepa, 09.10.2013, 22:41:10

« edellinen - seuraava »

pepa

-PP74- Newton 200/1200, SkyLux 70/700, kiikari Zenith 7*50, kamera Olympus e-p2, Meade 110/800.

pnuu

Ööh, mikähän tässä oli ideana? Tuolla sivulla, jonka linkitit, voi aloittaa uuden ketjun foorumille Tähtiharrastusyhdistykset-osioon. Aivan kuten teit tämän turhan ketjun kanssa.
Panu Lahtinen
"You haven't really been anywhere until you've got back home",
Twoflower in "The Light Fantastic"

pepa

Eilen siitä avautu joku pyörivä härveli ja rokki soi.
-PP74- Newton 200/1200, SkyLux 70/700, kiikari Zenith 7*50, kamera Olympus e-p2, Meade 110/800.

Timpe

- Timo Inkinen

Lauri Kangas

Se että jostain tietystä yksittäisestä linkistä tulisi tuollaista tulosta, ei mene mun mielestä edes mihinkään viruskategoriaan. Pistäisin rahani mielummin väärälle johtopäätökselle ja epäselvälle tilanteen kuvaukselle.

kjj

Joo, tuo alkuperäinen postattu linkki ei selvästi ole se, minkä Pepa halusi postata.

Tutkailin asiaa tarkemmin, ja näyttäisi siltä, että Pohjan Kruunu -harrastusyhdistyksen sivuille on murtauduttu.

Jos siis osoite www.pohjankruunu.net on tämä kyseinen sivusto. Jos joku tuntee ko. yhdistyksen toimihenkilöitä, niin kandee vinkata.

Edit: Niin, ja vierailut tuolle kyseiselle sivustolle tällä hetkellä sitten omalla vastuulla!

pepa

Joo, tuota linkkiä tarkoitin, oli näemmä mulla tullu kopiointi virhe. Sori siitä!
Mutta olen kyseisen yhdistyksen jäsen ja ilmoitan siitä eteen päin.
ps. Hyvällä mielellä nukkumaan ku oli pitkästä aikaa kirkasilma ja putkea tuli pyöriteltyä.
-PP74- Newton 200/1200, SkyLux 70/700, kiikari Zenith 7*50, kamera Olympus e-p2, Meade 110/800.