Rikkinäiset, kastuneet ja postin hukkaamat lehdet

Aloittaja TommiK, 07.08.2009, 11:23:34

« edellinen - seuraava »

TommiK

Upea lehti –kuten aina– mutta laatu pitäisi silyä myös painotyössä. Nyt tuli ensimmäinen lehti, jossa sivut alkavat irtoamaan ensi selailun jälkeen.

"Modern music is as dangerous as narcotics" -Pietro Mascagni

Riqis

Lainaus käyttäjältä: TommiK - 07.08.2009, 11:23:34
Upea lehti –kuten aina– mutta laatu pitäisi silyä myös painotyössä. Nyt tuli ensimmäinen lehti, jossa sivut alkavat irtoamaan ensi selailun jälkeen.

Jopas jotakin, kiitos kun kerrot. Tuo on hyvin harvinainen ilmiö. Ja ainakin kaikki uuden numeron kappaleet joita itse olen nähnyt - mukaan lukien postilaatikkoon tänään tullut - olivat kunnossa. Sitomisen taisi tällä kertaa suorittaa eräs tähän erikoistunut firma eli kirjapainomme alihankkija (lämpimäiskappaleiden kirjekuoresta päätellen). Ainakin aiemmin heiltä on tullut hyvää laatua.

Kuitenkin siellä on mitä ilmeisemmin joltakulta päässyt sormien läpi yksittäinen erä huonosti kasattuja (eli epäonnisia tässä suhteessa lienee ainakin 10-20 henkeä). Suomessa ei käytännössä esiinny sitä, että merkittävä prosenttiosa jonkin lehden painoksesta olisi pilalla, sen verran tarkasti kirjapainoissa laatua vahdataan. Tai näin ainakin voi toivoa.

Voitko yst. lähettää minulle yksityisviestillä postiosoitteesi niin uusi ehjä lehti lähtee pian tilalle. Pahoittelut ongelmasta.
Marko Pekkola / www.avaruus.fi

Timo Kuhmonen

#2
Omasta postiluukusta tippunut lehti on hyvässä kunnossa, ei moitittavaa liimasidonnan suhteen...

Riqis

#3
Muutin tämän viestiketjun otsikon aihetta kuvaavammaksi. Nimenomaan lehden numero 5/2009 sisällöstä avaan uuden viestiketjun rinnalle (perinteisesti lehden numeron mukaan nimetyn).
Marko Pekkola / www.avaruus.fi