Kuvien lähetys t+a:han

Aloittaja white velho, 09.10.2008, 19:18:58

« edellinen - seuraava »

white velho

Miten tähdet ja avaruus lehteen saa lähetettyä itse ottamiaan kuvia julkaistavaksi. Olen yrittänyt löytää tästä tietoa monesta eri paikasta, mutta ei ole onnistanut. Voisiko joka auttaa asiassa.  ???

Lauri Kangas

tahdet.avaruus@ursa.fi osoitteeseen. Marko aina välillä täällä tiedottaakin, kun deadline on lähestymässä.

ER

Viereisestä ketjusta:

Lainaus käyttäjältä: Riqis - 27.09.2008, 18:37:50
Kiva. Kuvia voi vanhaan tapaan lähettää maililiitteenä osoitteeseen: tahdet.avaruus@ursa.fi (tai yhtä hyvin pekkola@ursa.fi).

Horus

Marko taitaa joka kerta ilmoitella täällä, kun kuvien lähetyksen deadline on lähellä. Kannattaa siis seurata Astronetin T&A -osiota.
Härkämäen observatorio - Tähtitiedettä Itä-Suomessa
Mars MetNet Mission - Kohti Marsia!
Avaruusinsinööri-blogi - Avaruustekniikkaa ja -tutkimusta

Harri Haukka

white velho


Riqis

Lainaus käyttäjältä: Horus - 11.10.2008, 09:48:39
Marko taitaa joka kerta ilmoitella täällä, kun kuvien lähetyksen deadline on lähellä. Kannattaa siis seurata Astronetin T&A -osiota.

Tämä pitää paikkansa. Viimeisimmän vuoden puolentoista aikana taitaa niin käyneen, että olen laittanut joka kerta ilmoituksen Lukijoiden taivaankaaren lähestyvästä deadlinestä. Kokemuksiemme mukaan se yleensä lähes tuplaa saapuneiden kuvien määrän pelkästään 48 tunnin sisällä. Eli tässä foorumissa on voimaa :) .

Viime viikolla oli lehden 7/2008 kiireisin viikko, joten en tullut huomanneeksi White velhon kysymystä. Kiitos kun ER, Horus ja Lauri vastasitte.


Marko Pekkola / www.avaruus.fi