Vixen Space Eye

Aloittaja CindyS, 17.01.2010, 23:46:03

« edellinen - seuraava »

CindyS

Laitoin lapun postiin, ja minulle tulee parin päivän päästä Vixen Space Eye-70MM kaukoputki, ja haluaisin nyt tietää onko se hyvä? Lehdessä lukee että kaukoputki sopii aloittelijoille kuin myös harrastelijoille. Olen itse aloittelija.  :grin:

einari

Kyllä Vixen ihan laatumerkki on joten sen puoleen tuo varmaan on kelvollinen peli - ja sopii aloittelijalle.

En vaan malta olla kysymättä että nyt kun olet jo putken tilannut ja täällä olisi kysymykseen vastattu että "surkea putki, ei kannata ostaa" niin mitä sitten olisit tehnyt ?  :tongue:
___
Tapio

Marko.J

Lainaus käyttäjältä: einari - 18.01.2010, 09:41:05

En vaan malta olla kysymättä että nyt kun olet jo putken tilannut ja täällä olisi kysymykseen vastattu että "surkea putki, ei kannata ostaa" niin mitä sitten olisit tehnyt ?  :tongue:

Toisaalta parempi kysyä vaikka sitten jälkeenpäinkin, jos tuo einarin kuvaama skenario olisi toteutunut, niin sittenhän röörin olisi voinut laittaa tuonne myydään-osastolle kaupan alkuperäisessä ja avaamattomassa myyntipakkauksessa törkeällä ylihinnalla mahtavien kehujen kera!   :laugh:
Marko Järvinen
"Jos ei nippusiteillä ja jeesusteipillä tule kuntoon, niin sitten se on oikeasti rikki."
http://markonastroblogi.blogspot.fi