Moonrise

Aloittaja mikkomaa, 10.06.2012, 01:08:20

« edellinen - seuraava »

mikkomaa

Mikko M

jansku136

Komea kuva! Omasta mielestäni kuu on hankala saada hyvännäköisesti, mutta "luonnollisesti" kuvaan. Mutta tähän kuvaan se käy tosi hyvin!

mikkomaa

Kiitoksia! Kyllä tuossa pari tuntia sai menemään, kolmesta eri kuvasta koostettu  :azn:
Mikko M

vanttmi

Jaahas, tuossa olisi seitsemän vuoden takaa manipulaatio. Imatrankosken patoluukut koskinäytöksen jälkeen 3.9.2005 klo 21.21. Autenttista siis pato ja huom. lepakot. Autenttista on tuo kuukin, mutta sen liitin siihen sitten aikanaan toisesta otoksesta. En kerta kaikkiaan vain voinut vastustaa kiusausta koplata nuo lepakot ja kuu samaan kuvaan.  Kuva otettu käsivaralta kosken ylittävän sillankaiteelta automaatilla. Kamerana taisi olla tuolloin 8x suurentava HP950. Kuvamanipulaatiota olen pitänyt "visusti" tallessa piironginlaatikossa, mutta kun tuo kaima aloitti täällä tämän säikeen niin ...  :wink:

- mikko -
vanttmi
---------------------------------------------------
Myrskyrintama Kaakkois-Suomi
http://users.kymp.net/p409930a/index.html

Valokuvat:
https://picasaweb.google.com/110858584893622891646

Canon EOS 7D, Canon SX280 HS, Samsung Pro815

mikkomaa

Foorumin kantaa en tiedä näihin shopattuihin kuviin, mutta on näissä toki rehellisesti se ilmoitettu! Minun puolesta tähän saa näitä laittaa jos haluaa, mukava katsella välillä jotain "epätodellista" maisemaa vaikka sitä riittää tuolla taivaalla muutenkin!  :azn:
Mikko M

MarkoM

Jokunen vuosi sitten tuli loihdittua tällainen jättikuun nousu Sahannevan observatorion ylle:

Marko Myllyniemi
"Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas. Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!"
astro.kuvat.fi
Kuvagalleria
Lakeuden Ursa ry

mikkomaa

Miellyttää silmää kovasti, mukava maisema ja hyvin tehty!
Mikko M

lauto

Mä mitään  fotaria osaa käyttää. eli luomua ;)

einari

Näyttää varsin epätodelliselta.
___
Tapio

lauto