Ylva-astronomia

Aloittaja MarkoM, 26.10.2007, 18:28:41

« edellinen - seuraava »

Kaizu

Aiempaan liittyen; ip osoite 89.190.3.62, kasenet servers ja www.kuvalauta.fi aiheuttavat aika monessa paikassa mailin joutumisen suoraan roskikseen aiemmin tulleen spammin vuoksi (Oli siellä muitakin avainsanoja).

Kaizu
Kai Forssen

KEW

Minulllakin oli ongelmia viime vuonna sähköpostien lähettämisessä Ylvalle.

Mail.com ei suostunut lähettämään, mutta onneksi Gmail toimi.
Ellen olisi soittanut perään, olisin varmaan ihmetellyt miksei vastausta kuulu.

Kaj Wikstedt

Stingray

Hei,

Onko muilla ollut ongelmia viimeaikana Ylvan hitauden kanssa? Olen yrittänyt hieroa kauppaa Miikan kanssa, mutta vastauksia on tullut vain kerran viikossa ja nyt viimeisimmästä vastauksesta on jo yli viikko.
Lisäksi puhelimella on ollut hankala tavoittaa Miikkaa. Kerran hänen kanssaan olen puhelimessa puhunut ja vaikutti kyllä tietävän enemmän kuin tarpeeksi astronomiasta. Sääli että palvelu ei ole ainakaan omalla kohdalla ollut tietämyksen luokkaa.

EJP

#63
Joo, ei toimi ollenkaan

kurppa

Pahuus sentään kuiteski ainut semmoinen firma suomessa josta kannattaa ja uskoltaa hankkia putken ursan lisäksi.  :undecided:
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)

Timi

Kumma juttu nuo kommentit, mulla aina mitä olen asioinut viestintä ja kaupanteko ollut esimerkillisen luotettavaa.

Marko.J

Lainaus käyttäjältä: Timi - 14.04.2012, 16:13:33
Kumma juttu nuo kommentit, mulla aina mitä olen asioinut viestintä ja kaupanteko ollut esimerkillisen luotettavaa.

Sama täällä, palvelu on ollut aina moitteetonta ja kaupankäynti luotettavaa, viesteihin ja kysymyksiin on vastattu yleensä viimeistään seuraavana päivänä, poislukien tietenkin e harvat kerrat, jolloin kaupan kiinniolosta tiettynä aikana on ilmoitettu jo nettisivuillakin.
Marko Järvinen
"Jos ei nippusiteillä ja jeesusteipillä tule kuntoon, niin sitten se on oikeasti rikki."
http://markonastroblogi.blogspot.fi

kurppa

Onko kukaan nyt viime aikoina ollu sähköpostiyhteyvessä Ylva astronomiaan. Et miten pian siellä vastataan sähköposteihin? ku ei jaksas tekstareita laitella tai soittaa joka kerta jos pitäs tiedustella jotain asiaa sieltä.  :huh:
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)

Ransu

Tänään laitoin postia ja sain vastauksenkin
Rauno Päivinen
Imatra
C14, Meade10" LX200 OTA,Tal100RS, Vixen 81SD, EQ8.
http://pellervo-observatory.blogspot.com/

kurppa

täytyy sitten itekki Kokeilla pitkästä aikaa ettei ihan turhaantuis siittä ettei miksei vastauksia tuu.
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)

JariG

Laitoin tänään aamulla sähköpostia ja sain vastauksen puolelta päivin. Olen aina saanut nopeasti vastauksen ja ollut tyytyväinen Miikan palveluun.

Jari Grén

kurppa

Just vähän aikaa sitten laitoin mailia ylvalle saas nähä missä vaiheessa vastailee P.s ihmettelen vaan mikshän kyseisen firman yhteistiedoissa on yhä vanha osota vaikka se on talvella muuttannu kuhmon keskustaan?  :huh:
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)

kurppa

Jeah tänää oli tullu postia
putken hankinta alkaa olemaan todella lähellä täytyy vaan saaha sovittua aika milloin pääsee kattomaan ja toivon mukaan jo samalla reissulla tulee kaupatkin. :laugh:
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)

okumara

sinällään aiheen vierestä mutta menköön;

Kannattaa yleensäkkin kun lähettää sähköpostia jota itse pitää tärkeänä (ei vain kaukoputkia tilatessa), niin laittaa sähköposti clientista/ohjelmasta sähköpostia lähetettäessä ainakin viestin toimitustietojen ilmoitus sekä vastaanottokuittaus päälle. Toimitustietojen ilmoitus kertoo sen, onko postipalvelin kyennyt toimittamaan sähköpostin määriteltyyn osoitteeseen, ja vastaanottokuittaus kertoo sen onko vastaanottaja lukenut postin (tosin, yleensä ohjelmat kysyvät vastaanottajalta haluaako tämä lähettää vastaanottokuittauksen vai ei, joten jos vastaanottaja ei jostain syystä halua 'paljastaa' lukeneensa postia niin silloinhan vastaanottajan osalta riittää kun ei hyväksy vastaanottokuittauksen lähetystä lähettäjälle..)

Näillä toimenpiteillä säästyy arvuuttelemasta ainakin sitä että menikö posti bittiavaruudessa perille (se tieto tulee aina) ja yleensä myös vastaanottokuittauksen saa kun vastaanottaja postin lukee.

Webmaileista (hotmail yms.) en osaa sanoa saako näitä sähköpostin perustoimintoja edes käyttöön kun en käytä, mutta ohjelmilla kuten thunderbirdillä, M$ Outlookilla, Eudoralla jne nämä toiminnot ovat peruskauraa.

Ja asian viererstä myös; kannattaa muistaa että pienet yritykset jotka eivät välttämättä saa elantoaan tuotteistaan vaan joiden pitäjä(t) ehkä tekee myös jotain 'leipä'työtä voi olla välillä muita tähdellisempiä ajatuksia mielessä kuin 'harrastus'firmansa pyörittäminen. Esim. sairaustapausten kohdalla yksityisyrittäjällä voi olla aika hankalaa.
N.M. @ Lpr

KEW

Tästä tulikin mieleeni, että kun aloitin kaupankäynnin Ylvan kanssa, niin sähköposti ei liikkunut toiseen suuntaan.
Näin tapahtui, kun käytin mail.com palvelua, kun vaihdoin gmail'iin ei ongelmia enää ollut.

Terv. Kaj Wikstedt