Canon, EOS 600D 18-55 IS tarvikkeet

Aloittaja mattpie, 08.03.2012, 07:48:45

« edellinen - seuraava »

mattpie

Eli tämmöinen kamera hankittu.Tässä muut mitä olen ostanut:Canon, Ef-s 55-250mm F/4-5.6 IS II, Hähnel, Giga T Pro kaukolaukaisin Canon,Tonta, Lens2Scope Canon,
Velbon, Sherpa 600 r/f jalusta,Kingston, SDHC 16 Gt Class 10 muistikortti,Canon, Akku LP-e8 EOS 550D/600D
Minlkälainen  zoomiputki on sitten hyvä olla, Tavarat tulevat tänään. Eikös tämä ole pelkkä kaukoputki eikä tällä voi videoo ottaa Lens2Scope Canon. Kannattaako se yleensä ottaa, vielä voi palauttaa tarpeettoman.

Jorma Koski

Lens2scope on luuppi, joka muuntaa käsitarkenteisen kameraobjektiivin kaukoputkeksi.
Sitä käyttäen voi ottaa kuvia kiinnittämällä tai painamalla kameralinssin okulaariin kiinni.
Kuvausmenetelmä on kuitenkin turha, sillä onhan siihen jo mainio objektiivi käsillä!
Jorma Koski "Respondeo veritatem profunda"
Twitter
Facebook

mattpie

Lainaus käyttäjältä: Jorma Koski - 08.03.2012, 09:40:26
Lens2scope on luuppi, joka muuntaa käsitarkenteisen kameraobjektiivin kaukoputkeksi.
Sitä käyttäen voi ottaa kuvia kiinnittämällä tai painamalla kameralinssin okulaariin kiinni.
Kuvausmenetelmä on kuitenkin turha, sillä onhan siihen jo mainio objektiivi käsillä!

Joo palautin sen kun tajusin systeemin, sillä oli hintaa lähes 200 €. Se objektiivi näilläkö pääsee alkuun. Minulla tuon 18-55mm lisäksi on EFS55-250mm f/4.5.6 IS. Minulla ei näistä järkkäreistä niin kokemuksia ole.Mikä olisi semmoinen millä näkisi vähän kauemmaksi. Kiitos selventävästä vastauksesta Lens2copen osalta.